Один день з життя садочку. Спробуйте разом.


     ТЕМА ТИЖДНЯ:  «Весняне пробудження природи». 

Тема дня:   "Ясне сонечко нас зігріває, все довколо оживає"


Шановні батьки.
 Пропонуємо вам зануритись у мандрівку режимними моментами дитячого садочку. Щоб час з дитиною пройшов для вас з користю. Ось так ми живемо:

Прокидаємось та  починаємо.
Доброго ранку.

                Вранці дітей зустрічає сонечко 
Ви пропонуєте дітям простягти руки до сонця, підставити лице і привітатися до нього, посміхнутися сонечку.

Ігрова вправа «Ми сонечкові діти».
вчити називати своє ім’я, прізвище. Розвивати веселий, привітний емоційний стан.  Батьки не соромляться, а надаємо приклад своїм дітям.
   Отримуємо гарний настрій під чарівну музику.
  Дидактична гра
 «Сонечко, покажись, діткам усміхнись»
Мета: уточнити та узагальнити знання дітей про те, що сонце світить і гріє, воно тепле яскраве, лагідне. Сонцю раді і люди і рослини. Удосконалювати пізнавальні процеси. Збагатити словник назвами явищ неживої природи. Викликати бажання вивчити закличку про сонце.
Матеріал: презентація «Сонечко»,  відео закличка про сонце.
                                    
                                               АНІМАЦІОННИЙ ФІЛЬМ "Hand Made"                                                                                  "ПОРА РОКУ ВЕСНА". (перегляд)     
Вийди, вийди, сонечко,
На дідове полечко,
На бабине зіллячко,
На наше подвір’ячко..
                                                      (відео для прослуховування)
  Дидактична флеш гра  «Склади картинку». 
( для початку гри перейдіть за посиланням)
А зараз час малюкам пограти разом з вами.  Допоможіть  малюкам.

Рухлива гра "Сонечко та дощик"

             Мета: учити ходити та бігати врозтіч, розвивати швидкість, спритність.


                                                   Ранкова гімнастика


Гігієнічні процедури. (миття рук)

 Сніданок.



1.      Заняття.  Дитина у світі культури.  (малювання)
                   Тема: «Сонечко»
Мета: закріпити вміння дітей малювати круг, не відриваючи фломастер (олівець) від аркуша паперу, з’єднувати його кінці та зафарбовувати, не виходячи за контур. Продовжувати вчити дітей малювати  нетрадиційним способом – долоньками (промінці). Розвивати уяву, фантазію, естетичний смак, акуратність в роботі. Виховувати самостійність, творчість. Рекомендую спочатку переглянути відео батькам та приготувати все необхідне та виготовити зразок роботи, як приклад для дитини.
Матеріал:зразок роботи, відео матеріал «Малюємо сонечко», 2-3 аркуши паперу, розведена гуаш жовтого та оранжевого, чорного та червоного кольору, пензлики, серветки, стаканчики з водою, клейонка. Ножиці під час виконання роботи використовують дорослі.
Хід заняття
Ігрова мотивація (розгляд зразка сонечка, читання вірша).

Тихше люди!
Зупиніться,
Придивіться, усміхніться.
Сонце дівчинка малює,
Мир і тишу всім дарує.

Фізкультхвилинка.
Сонечко прокинулось, потягнулось,    ( встали, руки вгору)
В різні боки повернулось,      (повороти тулуба руки на поясі)
Потім весело всміхнулось    ( стрибки з усмішкою)
Навколо себе обернулось.    (хода по колу)
   

Показ та пояснення роботи. Виконання роботи разом з дітьми.

    Перерва побутового характеру 10-15 хвилин.

2.      Заняття. Мовлення дитини 
Тема: Переказ казки  «Сонце та сонечко»
Мета : Зв’язне мовлення: Вчити переказувати казку. Закріпити вміння давати розгорнуті відповіді на запитаннярозвивати  вміння висловлювати своє ставлення до твору, вміння давати оцінку вчинкам персонажів, правильно користуватись граматичними конструкціями.
Словникова робота: Вчити добирати до іменника якісні прикметники(яскраве, тепле, променисте, добре, світле, гаряче), активізувати словниковий запас дітейдієсловами доконаного виду (трапилась, стало, прокинулась, позіхнула, визирнула).
Звукова культура мовлення: Розвивати звукову виразність мовлення, закріпити навички діафрагмального дихання, автоматизувати звук [Ж] шляхом промовляння складових рядів у поєднанні з рухами, розвивати почуття ритму, слухову увагу.
Сприяти формуваннюінтересу дітей до природи.
Матеріал: іграшка-сонечко(комашка), іграшкове сонце, аудіозапис спокійної музики, люстерко, відео казки та текст-ілюстрація. 
Хід заняття.
  1. Організаційний момент.
Психологічна хвилинка. Самомассаж.
              До нас  завітав незвичайний гість, Сонячний зайчик.
               Він хоче звами пограти.
Гра з люстерком.
  • Він зазирнув у ваші оченята, заплющіть їх.
  • Побіг далі по обличчю, ніжно погладьте його.
  • По носику, лобі, щічках ,підборіддю.
  • Тільки гладьте обережно, щоб не злякати.
А тепер промінчику треба йти далі.
Візьміть його у долоньки. витягніть руки якомога далі вперед,
вгору, відпустіть.
Давайте ми з вами перетворимось на сонячних зайчиків


2.      Вступна бесіда:
  • Усім нам потрібне тепле сонечко.
  • А яке сонечко?
  • Гра «Сонце яке?» (називаємо  слово).
  • Кому ще крім людей воно потрібне?
  • А чи задумувались ви над тим, що станеться на землі, коли сонечко погасне?
  • Вірно, якби раптом погасло сонце, то не стало б на землі всього живого
                            А із сонцем кожен дружить,
Бо його всі люблять дуже,
І дорослі і малята
В сонця друзів скрізь багато

  • Ой, подивіться,поки ми з вами грали до нас знову завітав гість
  • Ти хто?
  • Я жучок-сонечко.
  • 3. Якщо ти вже прокинувся, залишайся та пограй з нами.
  • Діти, ви знаєте , що існують слова, які мають декілька значень. Сьогодні ми почули ще одне таке слово – «сонечко» так можна назвати Сонце на небі і комашку.
  • Сонечко, ми знаємо що комашки взимку сплять. Ти знаєш, що могло трапитись лихо? Сідай з нами і послухай історію, яка відбулась з таким же жучком.

  1. Читання казки  «Сонце і сонечко».

  1. Бесіда:
  • Що трапилось би, як би комашка не прислухалась до порад Сонця?
  • Слухняність це яка риса –гарна, чи ні? Чому ви так гадаєте?
  • Хто вам, діти, дає поради?
  • Ось і в народі так кажуть «При сонечку – тепло, а при матері – добро».
  1. Дихальна вправа «Комашка дихає свіжим повітрям» Закінчується казка такими словами «Сонечко послухалось доброго слова. Подихало свіжим повітрям і залізло знову в свою теплу постіль.Давайте ми з вами теж подихаємо як Сонечко.
                                          Навкруг себе обкрутись,
                                          На комашку обернись.
                     А зараз проспіваємо пісеньку жука.
жи-жи-жа
жо-жо-жу
хлоп-хлоп-шльоп
хлоп-хлоп-шльоп
жі-жі-же
хлоп-хлоп-шльоп
  1.  Переказ. Повторне читання казки. Складання плану переказу.

  • Де спала комашка?
  • Чому вона прокинулась? Гра «Доповни речення»
    • Серед зими тепла сонячна днина … трапилась
    • Тихо в лісі, вітру …немає
    • Сонце міцну кору … нагріло
    • І тому Сонечкові жарко … стало
    • Що зробила комашка … прокинулась, солодко позіхнула, визирнула з-під кори
    • Хотіла що зробити … розправити крильця, полетіти
  • Що порадило Сонце? Гра «Поради Сонця», (передаючи іграшкове сонце по колу згадати всі поради)
    • Не вилазь, Сонечку!
    • Сховайся у свою теплу постіль!
    • Рано тобі ще літати – загинеш! Що зробила комашка?
                 9.   Підсумок заняття
  • Що здивувало вас?
  • Що хотілось би повторити?
  • Які нові слова запам’ятали?
Віртуальна прогулянка
Прогулянка до парку (онлайн)

Спостереження за сонцем. Розглянути його промінчики, колір, форму. Вчити дітей встановлювати наслідкові причини явищ природи (пригріло сонечко – стало тепліше; світить – навкруги світло, ввечері заходить – темніє). Звернути увагу як промінці пускають сонячних зайчиків.  



Дидактична гра «Спіймай сонячного зайчика»
Мета: вчити дітей високо підстрибувати під музику.


Дидактична гра «Сонечко яке?»
Мета: збагатити словник дітей словами назвами ознак сонця. Вчити узгоджувати іменники з прикметниками (яскраве, жовте, тепле, променисте, лагідне, усміхнене).
                 
 Дослідницька діяльність з подушечками (чорного та білого кольору). Покласти дві подушечки на сонце, а потім подивитися, що чорна подушечка нагрілася більше бо вона притягує більше сонячного тепла, а біла менше, бо притягує менше сонячного тепла.

Рухлива гра «Сонячні зайчики»


Мета: вдосконалювати вміння повторення рухів.

Гігієнічні процедури. Миття рук.

Обід.

Денний сон.

Гімнастика пробудження.


Гігієнічні процедури. Миття рук.

Полуденок.

ІІ половина дня

   Хвилинка малювання.
  Флеш-Розмальовки.


1.Читання віршів про сонце.

2.Відгадування загадок.

   Звернути увагу дітей, як весело світить сонце в кімнату.

Дидактична вправа "Змайструємо сонечко"
 А зараз  пропонуємо вам з  дітям викласти промінчики до макетів сонця зі смужок, ниток, паличок прищепок «Змайструємо сонечко».
 Розвивати фантазію, творчі здібності.


Батьки пропонують  дітям підвести підсумки сьогоднішнього дня.
Та відповісти на запитання чи хотіли б вони творчо проводити день разом завжди? Чи сподобалося їм.

Самостійна ігрова діяльність дітей.

Гігієнічні процедури. Миття рук.

Вечеря.

Основні завдання цього дня:
·          Вчити дітей спостерігати за змінами, що сталися у навколишньому довкіллі з приходом весни; бачити красу весняної природи.
·         Вдосконалювати знання дітей про живу та неживу природу.
·         дати дітям знання про Сонце як джерело тепла на планеті та його значення для всього живого;
·         розвивати інтерес до пізнання;
·         продовжувати знайомити з літературними творами про сонечко.
·         Виховувати любов до природи та бережливе ставлення до неї.

Матеріали : вірші, ілюстрації, відео  про весну та сонечко, загадки, заняття, флеш ігри, мультфільми, казка «Сонце та сонечко». Фарби та олівці, аркуш паперу та батьківська любов та творчість.

Якщо вам сподобалось. Спробуємо ще. 

Чекаю ваших відгуків та фото дитячих робіт.

З повагою ваш вихователь.
Міцного всім здоров'я!


Матеріали для розробки плану дня використано з інтернет ресурсів.







Коментарі

Дописати коментар