ПРИГОДИ ДИНОЗАВРИКА ДІНО.


ПРИГОДИ ДИНОЗАВРИКА ДІНО
Доброго  ранку.
Радий з вами познайомитись.
 Мене звуть ДІНО.
Я сьогодні запрошуваю
Вас у свою  чудову країну.

          Прокидаймося.


    В мене дуже багато друзів-динозавриків        Переглянемо їх пригоди.
Мультфільм.
«ПРИГОДИ ДИНОЗАВРИКА БАДІ
 ТА ЙОГО ДРУЗІВ»
  
А зараз пропоную вам виконати
          «Динозарядку»

 Бажаю вас ознайомити з історією життя
 моїх друзів з давніх часів до сьогодення.
(перегляд)
 
      Втомились друзі.
Зробимо гімнастику для оченят.
 
Трішки потанцюємо.

Давайте помалюємо.
Намалюйте мого друга.

Не забудьте дати йому ім’я.
Дуже буду чекати фото моїх друзів.


Зараз проведемо час з користю
Будемо вивчати іноземну мову.
Всі готові? Починаємо.
Англійська для дітей

 Відпочиваємо гарно ми стрибаємо.

     Зробим врави язичку.


Трішки ми пофантазуємо
гарно з вами намалюємо.

https://multoigri.ru/game/igra-raskraski-dinozavrov 

                 Рухлива гра.

    

ДОПОБАЧЕННЯ ДРУЗІ.
ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ.

Матеріал для підготовки подорожі було використано з різних інтернет ресурсів.






Коментарі